Grey´s Anatomy

Tjaa alla glada:)
Sitter och kollar på Grey´s Anatomy nu, jag älskar serier som får mina tankar att springa en massa rundor..Som får mitt hjärta att smälta, som får mig och tänka på hur bra jag och många andra har det, som får mig att inse att vad som än händer så finns det hopp!!

Och medans jag kollar på Grey´s så lyssnar jag på Nickelback vilket är första gången på eller ever faktiskt och ´"Far away" är faktiskt väldigt bra :) Jag sitter oxå och laddar in bilder som jag tagit idag, där jag inser att jag har en massa fula grimaser på varenda en haha.. Det slår aldrig fel..
Martina skulle tydligen lägga in sin outfit idag men min bestod av ett par svarta leggings och en svart t-shirt med nått tryck på, inte speciellt kul och se antar jag :P



Sådär har jag legat/suttit hela dagen, men ändå så verkar jag inte få nån färg(?) *Jobbigt*

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback