Gamla förälskelser..

Hej hopp :)
Skönt väder idag, solen står på som aldrig förr hehe..
Sitter hemma hos mig nu, Martina kom hit för en stund sen. Hon ska duscha sen ska vi dra ut en sväng, dem andra har redan åkt till Jönssons för dem skulle gå på marknaden innan.. Men tror nästan att jag och Martina skippar den(?) Vi får väll se.. Inte för att det finns roligare saker att göra men ändå :P..

Jag och Martina satt och lyssnade på musik så satte en gaaaammal låt igång och minnen börja sippra ut :P. Inte vilka minnen som helst inte, utan minnen om "gamla förälskelser" :P Alla har vi väll sådana, nån kille/tjej man tyckte vääldigt mycke om för ett tag sen.. Vissa har fler än andra ..
Martina berättade om en hon blev helt förälskad i, hon hade han i tankarna dag och natt typ. Hon pratade alltid om honom och jag fick agera lyssnare *suck* Haha.. Meen sen kom det en dag då det tog slut och hon böla i dagar, världens undergång typ :D.. Jaa inte för att det inte hänt mig :P, nån enstaka gång har jag väll tyckt om nån så pass mycke. Men jag brukar va den som inte direkt visar att jag blir lessen, speciellt inte pågrund av killar..

Jag vet inte om någon nån gång varit med om att du inte riktigt gillat en person men personen ifråga tycker om dig så mycke att den hade kunnat nästintill dö för dig (jag har varit med om det).. Jag kan tycka att det blir jobbigt och stöter iväg människan ännu mer, och om den då skulle bli känslosam så är det bara för mycket :) Hahah.. Ja men man lär sig väll av sina misstag(?)

Nu ska väll vi ta och röra på oss så vi kommer iväg :)
Ha en underbar dag!!


// Hannah & Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback