Galenskap nr 1..

Hannah, Frida och jag var ute och körde precis. När vi sitter i min bil blir det alltid massor av galenskap.
Som idag körde vi till Willys för att handla, Frida fick gå in ensam (brukar skicka in henne när vi inte vill) Hannah och jag satt kvar i bilen. Vi parkerade bilen på en handikappsplats mest för att där var inte så mycket folk och den stod närmast till hands. Sen när vi satt där satt Hannah och fotade massa folk som gick förbi. Efter en stund kommer Frida ut utan grejerna men med ett kvitto. Då har hon tydligen inte haft tillräckligt med pengar. Men det hade hon fast hon såg inte tjugan som var mellan dom andra pengarna. Suck, in igen o kom ut efter en stund med grejorna.
Sen ner en runda i stan för och kolla in allt folk som var ute. När det kommer bra låtar på radion flippar alltid Hannah och jag. Rullade ner rutorna o typ dansade en fuldans i bilen. Galen kvinna hon alltså.. !! Nog om det.

Ska snart titta på Ballar av stål det är så kul. Jag brukar alltid skratta högt för mig själv här hemma i soffan. Kollar ni på det? Vem tycker ni är bäst ?

/ Martina


Älskar dessa skorna, så sköna och dessutom snygga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback