Fun in the sun?

Sitter ute i trädgården med Petra och solar, eller jag sitter under ett parasol för att min dator inte ska bli allt för bränd Haha :P Är ju som sagt ledig idag, skönt med tanke på att det är 22 grader ute i solen :) Vi har bunkrat upp med lite fika och jag med min dator så sitter vi och snackar :)

Ska försöka ta lite bilder idag med, brukar va duktig på det men jag glömmer lägga in dem på datorn för det är väll det som tar mest tid :P Idag slutar Martina 15.00 så vi hinner kanske umgås lite idag, igår kom hon bara över på kvällen och då låg jag halvt däckad ..

Nää nu ska denne vitaby få lite färg så jag hamnar i samma liga som Martina iaf ;)..

Vad hittar ni på med idag?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback