Fredag..

Äntligen är det fredag :) Jag är ledig idag, otroligt sköönt..
Har varit jättedålig på att uppdatera bloggen, speciellt igår.. Vaknade sent och fick cykla som en galning till skolan, sen sluta vi inte förräns lite över 16. Och när jag kom hem var jag helt slut så jag gick och la mig.. Tro det eller ej men jg sov ända tills imorron 07.45 :O.. Hahaha har aldrig sovit sålänge (15 timmar). Så lite utvilad är jag allt..

Idag händer nog inte så mycke, imorron blir det grillning med Jönssons.. Om jag inte har helt fel för mig så är det Svedala marknad nu i helgen(?) Isf blir det kanske en svängom där eftersom dem bor i Svedala :)..
Annars vetti tusan vad jag ska hitta på i helgen.. Igår va det bara 50 dagar kvar i skolan för oss, tills vi tar studenten då alltså :O 50 DAGAR sjukt vad tiden går fort..
Men iaf, vad ska ni hitta på i helgen? Något kul eller?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback