Dagen i helhet...

Morgonen började rätt bra idag, vaknade upp och gick och duschade, föna håret därefter platta det.
En kollega skulle åka med mig till jobbet så jag fick va ute i god tid, jag skulle köra till Entré och handla frukt först.
Tog två bilder på mig en före och en efter bild, känner mig så naken utan mascara.
 
Utan mascara                                                       Med mascara.

På torsdagar har vi grupper på förskolan då är det bak,skapande, sång och gympa som står på schemat. Idag bakade jag och min kollega med 5 barn. Det blev en underbar citronsockerkaka, mycket god. Dessa smakade vi på efter maten.
 
Citronkaka.                                                                    Kassler med chillitäcke, ris och sallad.

Efter maten var det tid för rast då kilade jag och min kollega iväg och satte oss ute i solen. Underbart väderhar det varit idag. Där det var lä var det nästan för varmt, men man ska inte klaga.
 
Satte oss i gräset och njöt av det underbara vädret och dem fina blommorna.
 
Jag får till värsta skrattet för min kollega tittar konstigt när jag ska fotas med blommorna.
Dagen fortsatte och det blev dags för lite schack, jag är ingen höjdare på det precis. Men ett av barnen är riktigt duktig.

Fortsättning följer..

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback