Äntligen ser jag golvet......

Jag bor ensam i en lägenhet med 3 rum och har alltid haft rent runt omkring mig.
Men det händer att det hamnar lite mycket kläder framme ibland (jag är ju tjej).
Men på senaste tiden har jag varit helkass, inte orkat med att ta tag i berget av kläder
som legat på golve ti mitt gigantiska sovrum. Men idag har jag börjat på röjningen och
jag njuter redan fast det inte är färdigt än. Jag är nog mer ordningsam än slarvig. 

Hur är ni själva? Håller ni ordning i ert rum, lägenhet, eller hus?

Kom på igår att vi ska ju iväg på det här  med modellandet o ha med sig 3 ombytten men
jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Har lite smått panik inför det faktiskt.
Man vill ju ha något fint som sitter bra dessutom. Ska ragga hem Hannah ikväll till mig så
hon kan hjälpa mig att reda ut mitt problem.

Ni får ha det så bra så ses vi snart igen..

/ Martina



Min säng den står mitt i rummet och det hade fått plats
en till framför så stort e mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Petra

2009-04-17 @ 17:21:20


Postat av: Petra

Ska du ha högklackat?

2009-04-17 @ 17:22:09
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback