Waiting for you is like waiting for the rain in the drought..

Gokväll!!
Hur har ni det i mörkret??
Sitter med gänget från igår och ser skräckfilmer, vi såg precis en som var ganska läskig, inte riktigt så som jag trodde men några skrik här och där kommer det :D..
Vi har spelat lite kort ikväll och sen åkte vi ner till Videomix (Hemmakväll) och hyrde 5 filmer :) både skräck och lite komedier :)..

Innan idag var jag och mina två systrar i Malm,ö och shoppade, trevligt :)..
Nästa helg ser jag framemot, på fredagen ska vi kanske (förhoppningsvis) spela fotboll med D och S och några av deras vänner :).. På Lördag är det kräftskiva med släkt och Jenny, Basse, Märta & Mark :) Trevlans det med...
Ser framemot det verkligen men först har vi en arbetsvecka framför oss och möjligtvis en dejt om jag får tummarna loss :P ha ha ha..

Vad har ni hittat på med denna lördag??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback