Put your hearts in the air..

You gotta love being you
do it like I do!!



Heheh tack vare Felicia min kusin som är 5 år så har jag oxå fallit för Eric Saade, eller främst hans låt med J-Son Hearts in the air som är så sjukt bra =)..
Var ute på ännu en promenix med Jenny som kom förbi en sväng, alltid skönt och bara kunna prata om alla små och stora saker och veta att personen man snackar med har upplevt ungefär samma grejer och det bästa med henne är att även om hon inte upplevt dem så dömer hon inte en!! ♥

Jag har lite tid att slå ihjäl innan allt på tv börjar så jag undrar vad jag ska ta och göra. Träningspass? Ännu en promenad? Läsa lite? Hmm jaa jag får väll se.. KLockan 20.00 ska jag iaf se Gladiatorerna som tydligen börjar igen, fuuun :)..

Vad händer ikväll.. Partaj kanske?
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback