I wanna see your face drop!!

Energibomb....
Ååh jag känner mig så sjukt taggad på att fixa mitt och Petras löfte till varandra, varje steg mot målet är mer bestämt och med mer kraft och jag känner hur fokuserad jag är vilket är en såååå underbar känsla..
Jag har ingen aning hur det går för dig Petra, men jag håller tummarna och hoppas att det går lika bra för dig!! ♥

Jag vaknade mycket tidigare idag och hann få ut mer av dagen vilket känns bra, annars känns det som man inte hinner med nått osså på något vis går tiden så jäkla långsamt..
Började morronen med en timmes träning, hääärligt!.. Vandrade sedan hem till Jenny för att spela Super Mario och det gick väll inget vidare, vi kom knappt förbi banorna :P Det roligaste var väll när Märta och Fritte kom och skulle spela och alla börja skrika på varandra.. Det är tyvärr nackdelen när syskonen Nilsson spelar med varandra för vi blir så jäkla arga och är extremt envisa av oss.. Promenerade sedan hem lagom innan mörkret fallit över hålan..

Kom precis hem och då var kusin på besök med sina föräldrar, hon ville spela wii och jag väntar på middag.. Eller jag får själv laga den men jag har lite dötid innan det är dax :)

Vad har ni gjort idag??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback