I will love you til´ forever..

Hej Hej
Har ni haft en bra dag?


Min har varit lugn och skön, hääärligt.. Vi åkte till Brita i Staffanstorp imorse vid 11 för att åka till kyrkogården och hälsa på farmor, har inte varit där sen begravningen och det var otroligt smärtsamt.. Idag var dock annorlunda, fridfullt på något sätt, vi hade underbart väder idag för solen sken som aldrig förr och det var väldigt varmt :) Jag kunde känna Farmor hos mig ♥

Efter vi varit på kyrkogården åkte vi hem till Brita för att fika, hon hade gjort äpplekaka och vi sátt och snackade, väldigt trevligt :) Så mysigt och bara kunna koppla av när man annars har fullt upp och en massa att tänka på..
Gick även över till D en sväng, var ett tag sen jag såg honom alltid lika kul, han är så himla trevlig :) Känns som vi alla får ta och hitta på nått tillsammans snart, speciellt med det gänget!!

Ta hand om er!
Kraaam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback