Nevermind i´ll find someone like you!!

Gomiddag, hur är läget??

Här är det ganska bra, eller jag har ont i halsen men jag har fortfarande lyckorus sen kvällen/natten igår :D
Vi hade bestämt för ett tag sen att vi sklle ut igår till Harry´s, olyckligt nog blev jag sjuk i torsdags och vår planerade utekväll verka inte bli som planerat.. Men under kvällen igår så börja Martina och Petra ge inviter på att dem ville att jag skulle följa med och till sist blev det så :)... Var extremt otaggad hela bilresan, men när vi kom in på stället och skulle hänga av oss kläderna får jag syn på nån jag känner igen.. Tänkte att han känner ju jag, eller känner och känner haha det var iaf Lasse Kroner.. Jag blev rent till mig och börja smfnittra och skulle försöka förmedla detta till Petra :P Inne i klädhängarn står en ung kille och skrattar åt oss, han tog min väska och jag kastar mig över disken och bara - Neeej, jag måste ha min mobil så jag kan ta bild med Lasse!! :D haha

Vi gick in och där inne satt resten av gänget, Jenny, Jenny, Martina och Basse :) Jag och Petra gick först in på toa osså kom jag min smarta idé att vi kunde gå fram till Lasse och sjunga en av hans låtar osså börjar jag sjunga "Teddy Björnen Fredriksson" och Petra står och kollar på mig som ett frågetecken och brister ut i skratt
-Det är fan inte Lasse Kroners låt!! :P Hahaha
Smartass haha.. När vi kom till dme andra berättade vi vem vi sett och vi alla blev som världens töntigaste ungar, satt och planerade hur vi skulle få ett foto och INGEN annan brydde sig att han va där.. Rätt som det va fick jag syn på Claes Malmberg med :O OMG! :D hahah..
Vi fick våra bilder och dem var jäkligt trevliga, speciellt Lasse som stod och smekte våra ryggar och sa att han som tog bilder kunde ta sin tid för han trivdes så bra där han stod :P hehe.. Känns som jag kan leva länge på detta :D

Kvällen fortsatte iaf med en massa dansande, sjukt bra musik denna afton vilket egentligen gör själva grunden för kvällen :) Vid två tiden drog tjejerna och Basse så det var bara jag och Petra kvar och det var då kvällen började :).. Älskar för det mesta stämningen med fulla människor dem blir så kramgoa och sjukt trevliga, fick en "kyss" i pannan av nån karl hehe, blev uppraggade av två dryga typer i baren som kallade alla för fnask :P haha töntar.. Kom fram en kille som varit efter Malmgren hela kvällen och börja dansa slibbdans haha sååå jäkla rolig..
Träffade på Are (ååh) :D heheh.. Snackade med honom, som tur va så hade han inte med sig killgänget D, M, H och Sarre.. Vilket var sån jäkla tur, så sjukt länge sen jag såg honom det hade bara förstört kvällen som var så bra :)
Tack som F*n Petra för du stannade och gjorde min lördag sjukt kul :) Nästa helg taggar vi Törringe, då blir det dansband, bugg och Black Jack! Wiiie, looking forward tooooo IT!! :D

Nä nu ska jag höra om Jenza har lust att hitta på nått:)
Ha en härlig söndag!!
Kraaam

Haha vet inte om det va pågrund av röken men det ser ut som att vi har grått hår allihopa på bilderna där vi var utomhus :P hehe..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback