Sometimes you just gotta let it go..

Hej Hej
Allt bra med er??

Vilken härlig söndag det varit idag, vaknade ganska tidigt för att va söndag :P hehe typ vid halv tio.. Jenny har sovit över hela helgen, så mysigt vi har sett film och bara umgåtts, annars brukar vi inte riktigt hitta tid till det :).. Idag tog vi och promenerade ner till stan och kika en sväng, satte oss på en bänk och njöt av solen.. Drog sedan och fika en stund på Espresso House, satt och snackade en massa, det har konstigt nog blivit vårt söndagshäng för där har vi nog suttit dem 4 senaste söndagarna :P hehe..
Efter det promenerade vi hem till Martina och snackade lite snabbt med henne och Mark, dem skulle iväg så vi promenerade vidare hem till Jenny& Basse :)

Hahah jag plingade flera gånger men ingen kom till dörren, eftersom jag hörde att där va nån där inne fortsatte jag :P Haha vi eller jag stod och lyssnade igenom dörren och rättsom det är kommer världens stön hahah, men sen kom Jenny springande till dörren :P Inte direkt någon ljudisolering inte ;)..
Snackade ett bra tag med henne om det senaste, alltid lika trevligt.. Sen drog vi hem :)

Lagade mat med lillasyster sen :).. Men har kännt mig halvt dö idag.. Har blivit superförkyld, hoevärk, ont i ryggen och bara helt off.. Vi har sagt typ hela helgen att man skulle behövt varannan månad helt ledig :P haha ÖNSKETÄNKANDE!:D
Nää nu ska jag glo vidare på min film :)

Ha en fortsatt härlig kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback