That first step you take is the longest stride!

Hoppas ni har det bra i regnet?!
Idag är jag ledig för det är studiedag på förskolorna, rätt skönt och bara kunna vila ut :)..
Fick ett samtal av min kära kollega Jassi att jag får förlängt på jobbet YEY!! :D.. Jag trivs bra där och med lite extra tur får jag ändå tillfälle att va i småbarnsgruppen ibland med :)..

Känns som det mesta rullar på som det bör, jag trivs ganska bra där jag befinner mig nu :)
Bra jobb, med min familj, vänner, singellivet.. Visst kan det va skit ibland och man längtar efter nått annat, men just nu mår jag bra!! :) And I love it!! ♥

"Man får vau glá för de lilla" som Malmgren alltid säger!
Kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback