Sjukstugan fortsätter..

Ååååååh j*vla h*lvetes sk************t!!!!!
Idag är verkligen inte min dag någonstans, är så jäkla trött på att allt går fel, speciellt idag!!
Det började imorse med att jag tappade min cykelnyckel och att jag blev av med både vantar och mobil på jobb, tack gud så återkom mobilen och nyckeln..
Hela veckan har jag kännt av lite svag halskänning meen hoppats på att det inte ska bryta ut, IDAG bryter det såklart ut.. Värsta är att jag vet exakt hur det känns och jag fasar det varje gång, vissa sjukdomar man har glömmer man liksom bort. Men så ofta som jag har halsfluss och sålänge som det håller på såå skulle jag aldrig kunna glömma bort what a pain it is!! Så det blir läkaren pronto imorron för att få pencilin..

Förutom detta i-lands problem så kommer jag än en gång inte få min lön i tid, det börjar bli till en vana nu.. Tydligen så har rektorn på förskolan lämnat in min och måånga andras lappar försent vilket innebär att dem inte kunnat skicka ut det i tid så nu får vi vänta extra tid.. Kan det gå mer fel denna onsdag??!!!

Ja orkar inte me det mer denna kvällen, nu ska jag dricka mitt te och hoppas att det lindrar litegrann..
Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback