It´s never the right time to say goodbye..

Gokväll!!
Allt bra med er??


Här är det bra (knacka ta i trä), vi hade en släng maginfluensa i familjen nu i helgen.. Mamma spydde hela fredagen och eftersom vi är så många i familjen brukar vi allihopa drabbas.. Men dem flesta klarade sig någorlunda.. Jag blev dålig men slapp spya *thank you lord*..
Fick mig en känga ikväll att jag inte hade uppdaterat bloggen på TRE dagar, meen eftersom dem senaste dagarna har varit som dem varit så har jag inte haft tid eller ork att sitta och skriva.. Plus att jag inte bara vill komma med en massa depp och grejer hela tiden.. Förhoppningsvis så blir det ändring på det från och med imorron *happy thoughts*..

Igår var jag ute på en promenad med Frida, vi passade på att ta lite bilder.. Hahah vi skulle klättra upp i ett träd och vi höll på och trilla, men det gick fram till vi skulle ner och insåg att vi hade fastnat med våra skor :O Suuck :P hahah..
Idag kom min syster Jenny på besök för hon ville ha hjälp att fota en ny profilbild till fb, hehe det blev bra till slut.. Men det var ett jäkla äventyr att f fram en bild :)

Ikväll blir det lugnt, ska sätta igång en film eller nått.. Stänger imororn på jobb så jag börjar senare, sköönt :)
Ha en trevlig kväll!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback