My heart is freakin´out..

Gokväll, hoppas allt är bra?!

Är typ en vecka sen jag skrev senast och jag har inte haft tid att sätta mig här faktiskt.. Visst har jag varit vid datorn men inte pallat dratta ner en massa ord här :).. Veckan har varit bra men bäst var det igår (lördag) när vi var på Törringe, har fått värsta dille på att gå ut nu vilket inte direkt känns som jag men ändå har det blivit jag :D hehe.. Vi lyckades t.om få dit D och H vilket var trevlans, sjukt längesen jag såg D vilket är synd för han är så himla go.. Han droppa dessutom världens grej och jag är fortfarande i lite chock tillstånd but I wish only the best for you.. Trots allt skit så, det mesta löser sig ju alltid :)..

Jag vill bara distanser mig från allt skit och leva livet, är trött på allt som har med killar och falska människor att göra.. Jag trodde seriöst att det var slut med sånt när jag slutade skolan för ungdomar är ju ungdomar men det finns tydligen i alla åldrar osv osv..
Jag taggar redan nästa helg då blir det middag med släkt på lördag och sen utgång på kvällen, YEEEY!! :D
På söndagen blir det fika med Syster och lille Oskar :) Under veckan ska jag och Petra försöka hitta en dag då vi kan åka och hälsa på D med..

Ikväll blir det lugnt, känner fortfarande av gårdagens bravader.. SKrattar fortfarande så fort jag tänker på allt skit som hände :) hehe..
Ha en fortsatt bra kväll!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback