It´s gonna take sometime, but you´re worth fighting for..

Tjingeling!
Jag ber om ursäkt för mitt extremt dåliga bloggande, intresset för det har svalnat extremt när det börjat hända saker i mitt liv :D hehe..
Dem senaste helgerna har jag varit ute med tjejerna och om vi inte är ute så händer annat, söndagar har jag mys med Jenza så helgen går åt till annat :).. Om dagarna jobbar jag och tränar, så härligt att ha kommit igång med zumban igen I love it haha och nu kom jag av tråden men det är just därför jag inte bloggat :) Så det får väll nöjas med lite instickare emellanåt..

Påtal om helg så var min helg vääldigt trevlig, fredagen var jag på "avskedsmiddag" för en kollega på jobbet, lördagen var det Törringe yey sjukt kul och söndagen blev det först fika med Petra,Jenny,Mark&Martina.. Sen drog vi vidare sen på kvällen blev det middag på Istanbul med Jenny,Petra, Jenny&Basse :) Myys

Idag jobbade jag kort dag, vilket var skönt med tanke på att det var en extremt stressig dag.. Snabbt hem på med träningskläderna sen zumba, dusch och sen iväg med moder och syrran för att handla till helgens kalkonmiddag med släkten :)..
Så på lördag blir det första middag med släkten, sen på kvällen hoppas jag det blir utgång och på söndag kommer storasyster med mosters lilla goding:) Fredagen har varit lite halvt bestämd på Staffanstorp, men får väll se lite hur vi gör :)

Nää nu ska jag fixa lite, ha en härlig kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback