Don´t fail me you´re all i know..

Heej Heej :)
Hur är läget??


Vilken afton jag hade igår, kände mig extremt seg innan vi senare på kvällen drog iväg till Törringe trots en del bortfall.. Meeen shiiit pommes va kul vi hade :) Jenza, Pidra, Maria och sen träffa vi på Ingrid där :) Perickles var awesome och vi hoppa och dansa hela kvällen lång, många kända ansikten där som vi träffade på..

Vi kom dit lite efter det hade börjat och kön var låång, roligast var det med alla Petras uttrycken och hur hon såg ut när hon såg vad det var för ställe hon hade landat på :P hehe.. Meen Törringe slår nog fan lätt Harrys som vi brukar gå till, där finns liksom både kasedans och clubdans vilken kombo :).. Enda negativa är allt folk som är så jäkla packade, stötte på en som höll fast mig och vägrade släppa mig fast jag typ knuffade bort honom.. Som tur va så kom Ingrid och Petra till undsättning :) hehe ..
Annars under kvällen hade vi sjukt skoj, om jag får säga så roligare än någon gång innan :) Vilket jag inte trodde men detta börjar nog bli min grej och nästa gång blir den 9:e så alla som vill hänga på.. HÄNG PÅ!!

Nu ska jag käka middag, ha en trevlig kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback