11/11-11

Hejsan hoppsan
Allt bra??

Jag mår super, är glad idag eller iaf än sålänge :P Hehe.. Man vågar inte säga för mycket för det kan vända extremt fort, som med allt annat här i livet..
Har städat som en dåre idag men tog en paus i eftermiddags så jag hann med min zumba :) Såå kul :).. Tränat zumba 4 ggr denna veckan, lär nog inte bli mer zumba denna helgen med tanke på allt som ska hända :)

Jag och Pidra ska ut imorron och det ser jag verkligen framemot :) Har dessutom kommit på att jag får antingen hitta nya vänner eller verkligen ta tag i dem vänner jag har som jag hade massa skoj med förr.. I wanna live a little och det gör man inte hemma i soffan vilket jag vet av erfarenhet :P.. Ransakning!!

Vad händer hos er ikväll?
Kraam






Kommentarer
Postat av: Namnet alla kan ;-)

Du kan fan festa med mig ;-)

2011-11-12 @ 22:23:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback