2 Juni...

Gomorron, sovit gott??

Jag brukar ALLTID vakna väldigt tidigt fast att jag inte vill, men idag då det var viktigt att jag kom upp i tid för att hunden skulle ut så bestämdemin kropp sig för att ta "sovmorron" :P Suck.. Om det inte hade vrit för att Miro som han heter hade skällt 07.58 så hade jag inte vaknat.. Jag är så fruktansvärt trött, men mår liiite bättre idag så det är skönt :)
Har iaf hunnit va ute med honom en stund, sen ställde jag mig och diskade för vi kan väll säga såhär att resten av familjen som åkte iväg lämna inte ett rent hus & fullpackat med mat till oss.. Nää igår fick vi handla mat till helgen, handla toapapper och disken låg som ett berg i diskhon så det har jag försökt få bort idag :(.. Dessutom så hyde jag och Petra film igår och sen visade sig att tv:n inte funkar :O Jag menar HALLÅ!! Slutade med att vi satt och såg vars en film på datorn, tradigt men enda lösningen..

Nää nu ska jag fortsätta städa, ha en bra dag!!
Kraaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback