With you is where I'd rather be....

Guuud vad dagarna bara springer iväg nu har det gått ÅTTA dagar på det nya året :O Lördagen är dessutom snart slut inom några ynka timmar, Martina vill så gärna ut och partaja.. Jag känner mig slut både fysiskt och psykiskt, att inte jobba gör att alla dagar blir slappedagar.. Konstigt nog vill jag bara hugga i på jobbfronten, tjäna massvis med pengar och förflytta mig fram i Maj månad.. Slutspurten inför mitt mål, sommaren och möjligtvis en resa till Turkiet, det hade suttit gött nu :D

I övrigt har min dag varit GREAT, slappat och städat heheh :D toppen dag :P
Resultaten av denna veckas kost och träning blev -3,1 kg på vågen, känns inte så fy skam :D Nu kan det bara bli bättre..

Ikväll blir det film iform av "John Tucker must die", ska ni se??
Ni får ha en mysig kväll !!
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback