Frestelser

Ja det är det minsta man kan kalla det.. Överallt och alltid lär du möta det, oavsett om det handlar om att du ska försöka äta mer hälsosamt, sluta röka osv.. Frestelserna är överallt...
Vill inte bara ändra mitt liv nu 2011 men också ändra min kost och hur jag tränar och hur jag är som människa.. Ta mig framåt, meen lättare sagt än gjort :D Hahah.. Det har bara gått två dagar än sålänge så just nu känns det inte jobbigt med "frestelser" men tycker det är ganska komiskt att mina föräldrar sitter här bredvid mig och käkar chips och dricker läsk medans jag äter några vindruvor :P Hehe..

Nä nu ska jag fortsätta se "Godd luck Chuck"
Vad hittar ni på med ikväll??
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback