The day after..

Tjingeling..
Hur är läget??


Här är det helt okej, är på helt okej humör..... Meen hälsan är åt helsike, har så sjukt ont i halsen, förkyld och vill bara bli helt frisk pronto.. Har firat Pappas födelsedag idag hos syrran, trevligt.. Snacka massa skit, en del minnen från förr i tiden så det blev en hel del skrattattacker :)..

Ikväll har jag varit och kollat när lillkusinen var och simmade för sista gången detta året och hon har blivit riktigt duktig.. Kommer ihåg när jag var med från allra första och hon stod och grät för hon inte ville vara själv i poolen :P hehe.. Nu badade hon själv och hon var riktigt duktig på ryggsim :) Awesome!

Har dessutom hamnat i värsta dilemmat och jag vet inte in eller ut, what to do liksom.. Det värsta är att det känts bra enda från början och nu bara den senaste tiden så har det förändrats och absolut inte för att jag vill det.. Det är där allt hänger att jag vill inte men det känns som att jag inte har nått direkt och säga till om eller rättare sagt vi pratar inte om det så då är det liksom inte där :/.. Jag vill bara tillbaka till hur det va innan :)

Nä nu ska jag vänta tills Bridget Jones börjar sen hoppas jag på att allt det dåliga gått bort tills jag fyller år imororn :) Yey, gammal gumma :)
Ha en bra kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback