Leaving the rest behind...

Halloj, läget??
Här är det supersegt, hoet är så tungt att jag knappt vet var jag ska ta vägen.. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag sovit extremt lite dem senaste dagarna, varit uppe läänge osv.. Inatt vid halv 3 körde Jenny och jag iväg med Petra till Centralen där hon skulle ta tåget till Köpenhamn och sen vidare till Tunisien.. Där nere ska hon spendera 33 dagar med sin kille, nice fast där var dock inte någon värme sa han, meen kan tänka mig att det inte gör speciellt mycket ;P..

Vi satt med henne till kring halv 4 och sen skulle vi hem i mörkret, usch jag tycker det är så sjukt läskigt att köra på natten inte för att det är mörkt eller så meen vi blev förföljda av en bil som körde bredvid hela vägen scaary.. Får nog fan ta och skaffa nån pepparspray eller vapen så man är redo utifall nått skulle ske :D.. Vi var typ hemma vid 4 och kom i säng kvart i 5 och sov till 12 :D heh..

Har iaf hunnit med träningen idag och sen ska vi förmodligen hem till Märta och Mark och spela spel =) Trevlans..
Peetra om du läser.. Kääämpa för det ska jag göra!!
Never give up, not even when the going get´s tough!
Kraaaaam


Vi ses om 33 dagar din gottegris!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback