I´m gonna miss it all!!!

Åååååh jag vet inte vart jag ska ta vägen, känns så otroligt jobbigt att inte veta vad som väntar..
Idag var (iaf vad vi vet nu) min sista dag på jobbet noch det skar till i hjärtat när jag kramade alla ungar hejdå.. Hur mycket dem än bråkar och stökar med en varenda dag så är dem så otroligt kära och ger så mycket tillbaka, deras underbar leenden när man har en jobbig dag eller deras härliga kramar som får en att aldrig vilja släppa taget om dem små liven :).. Eller när man haft en hemsk dag och en unge på 2 bast kommer fram och säger till en "Hannah, du är bäst.. Jag älskar dig" ååh mitt hjärta smälter..
Barnen är en stor del av att man pallar gå upp nästa dag och göra om det hela igen och anledningen att man orkar hålla humöret uppe och le genom alla svårigheter..

Men även mina härliga kollegor, jag kommer ihåg att jag inte trodde jag skulle gilla just den avdl meen efter att ha varit där nu ett braaa taaag så har jag insett att jag älskar den avdl hur galen den än kan vara.. Vi har stöttat varandra igenom all kaos, skrattat och ja t.om bölat :D.. Meen allt har varit värt det för jag har fått lära känna dessa människor på riktigt och skapat en bättre kontakt med dem och insett att man inte ska döma människor efter första intrycket för det kan vara helt åt helsike fel! =).. Jag kommer sakna detta ställe som tusan och jag hoppas innerligt att situationen ändras och dem ringer och säger att jag är välkommen tillbaka efter nyår..

Det var just därför lite bittersweet att gå på "julledighet" idag eftersom man kanske inte får träffa dem på samma vis igen.. Meeen lär hänga där som en hök ändå =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback