Gott Nytt År!!

Shiiit året har nu kommit till sitt slut :O Jag sitter fortfarande i chock över hur fort tiden gått, men jag ser extremt mycket framemot 2012..

2011 var ett spännande år för min del, det började väldigt bra.. Jag jobbade extremt mycket runt om här i hålan och trivdes kanonbra =).. Mitt nyårs löfte då var att jag skulle förändra mitt liv, börja träna, hitta mig själv, försöka leva mitt liv fullt ut..
Träningen satte jag igång med direkt och fann zumban, den förändra mitt liv bokstavligt talat, jag fick ny glöd och mådde mycket bättre.. Jag börja läsa massa böcker som skulle stärka min självbild vilket till en början var svårt för jag insåg inte vad som behövdes, meen det fann jag sen.. Jag började älska mig själv och insåg att jag är bra som jag är.. Jag sökte ofta folks bekräftelse men var ändå inte nöjd, för jag hade ju inte fått min egen bekräftelse men det blev det ändring på!!

Det blev ett extremt bakfall när min älskade farmor gick bort tidigare i år och det kändes som att allt skulle raseras, men efter många om och men så bestämde jag mig för att livet fortsätter och hon kommer alltid finnas med oss!! ♥

Sommaren 2011 förändrades jag nog som mest, alla sommarkvällar som hela gänget hängde..
Meen mest av allt blev jag en ny människa när vi bestämde oss för att ta oss till Staffanstorp och vi träffade killarna där =) Vi hängde med dem ett bra tag och jag minns min första kväll på Harry´s, goosh va jag minns den väl.. Det var en av dem roligaste kvällarna i mitt 21 åriga liv, jag föll medesamma.. Riktigt härlig känsla!! ♥

Hösten har dock varit tyngre, även där blev det ett bakslag när allt det roliga tog slut.. Istället för att kämpa vidare valde jag att lägga mig, vilket jag inte skulle gjort.. Meen "sometimes even the stars refuse to shine".. Jag avslutar det här året med att jag än en gång hittat tillbaka till MIG och jag trivs där jag är, fast 2012 kan ju bara bli ännu bättre så det är det vi kör på.. Vi siktar mot skyn osså ser vi vart vi hamnar..

Därför så vill jag önska ER ALLIHOPA ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Var rädda om er själv och varandra, ta vara på all tid och lev varje dag som om det vore den sista.


STOR KRAAAM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback