Hur förändras man på ett år?!

Kom och tänka på Valborg då där kom några ungar utanför trädgården som skrek..
- Gårdags kvällen var sååååå awesome, fyfään va Valborg var gryymt!
Hahah rätt roligt egentligen, Valborg 2009 var såå awesome jämfört med igår :P Hehe.. Förra året var Martina, Frida och jag i Malmö vid Pildamsparken och firade, vi skulle se någon ljusshow men eftersom vi fick problem med parkering kom vi i bra tid till elden.. Vilket var väldigt kul ändå, Martina blev uppraggad av några läskiga killar, vi fick en PERFEKT parkering tack vare "snigeln" (Martinas bil som är liten o slö) hehe, och vi åkte runt i Malmö, hamnade i en jädrans kö vid Mc Donalds seent på kvällen :P Hehe... Vi hade iaf skoj, jämfört med denne riktigt tråkiga Valborg..

Fick då för mig att kolla tillbaka på hur vi såg ut under den Valborgen och hur vi ser ut nu :P Jag kan nästan inte sluta skratta, jag körde med min jävla tupering av håret?! Ha Ha
Iaf ska ni få se bilder nu så kan ni få avgöra om vi ser annorlunda ut eller ej, tror knappt Martina är så förändrad men?

Hur var eran valborg?
// Hannah




2009 <-- --> 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback