Sov som en gud..

Första natten på länge som jag verkligen har sovit toppen, fy va härligt det känns :) Meen som Tony Irving brukar säga så kommer det ALLTID något negativt.. Imorse när jag vakna upp var mitt öga helt hängigt och känns som att jag har blivit biten inne i ögat under ögonlocket(?) Hur tusan har det gått till?
Gör inte jätteont men de är irriterande och det ser hemskt ut, ögat går bara att öppna väldigt lite så kan knappt kolla med det.. Haha jag har sån otur nr det kommer till ögonen, jag blir väll straffad för att jag i vanliga fall har väldigt bra syn.. Aja det försvinner väll.. Nån som vet vad det kan vara?

Nä nu ska jag se klart på våra bästa år, vi hörs!!

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback