New moon again!

Haha mina föräldrar sa att dem skulle se på New moon nu och Frida och jag såg ju den igår för vi inte orkade vänta :P Och jag får sån jobbig attack när jag sett en film att jag vill berätta vad som kommer hända..
Pappa blir nästintill sur för han vill inte alls veta, kan förstå det för man vill ju se det själv annars är det ju ingen spänning. Men sen är mamma som jag, vi vill veta saker innan det händer så vi är med ordentligt :P Haha Så olika människor är egentligen :P Men det är kul att vi är så olika men samtidigt egentligen så himla lika..

Jag och Martina har bestämt oss för att ta in er gästbloggare lite då och då så håll ut, ni alla kommer få vara med och vi skriver till er när ert inlägg kommer upp här på vår blogg, detta är så spännande :)
Vi har redan fått in väldigt många, men vi vill att många tills ka ställa upp.. Vi vill veta vem ni är :)


// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback