Let´s dance v. 3..

Fredag igen och då står SJÄLVKLART Let´s Dance på schemat..

Par 1: Claudia Gallo - Tobias
Kvällen inledde med en av mina favoriter, ikväll dansade dem jive och hur jäkla bra var dem inte?!
Tydligen så var det inte bara jag utan även domarna gillade deras dans!!
Hoppas hoppas på att dem kommer lååångt..
Poäng: 32p

Par 2: Markus Birro - Helena
Helena var en av mina favoriter tsm med Morgan Alling förra gången, denne gången tyckte jag hon fick sämre partner dock.. Birro är ingen favorit, han ser inte ut att vara intresserad av att dansa för fem öre och just därför blir dansen inte speciellt bra heller..
Poäng: 10p

Par 3: Molly Sandén - Jonathan
Osså dansade vackra Molly , gud va gullig den tjejen är.. Har ordentligt med potential och jag tror hon kan gå riktigt långt i den här tävlingen. Hon har fina linjer på sin dans och svävar omkring. Kan tänka mig att hon är alla barnens favorit och för många röster där.. Kämpa!!
Poäng:23p

Par 4: Peter Wahlbeck - Maria (Utröstade)
Peter hade jag inga förväntningar på men gud vad duktig han är, jag håller inte med domarna.. Han kämpar på som bara den, dock så har jag ju inte dem kunskapernasom domarna och kan döma dansen.. Jag går helt enkelt på intuition och dåär han kanoners!! Go Peter!!
Poäng: 14p

Par 5: Rabih Jaber - Oksana (Maria)
Rabih är ju förmodligen väääldigt populär bland alla tonårs tjejer, MEN min favorit är han INTE.. Jag gillar inte hans nonchalanta sätt, och för min del så är går han inte hem dansmässigt heller.. Han rör inte sig heller speciellt mycke, fast självklart kan även han utvecklas och bli bra. Och jag måste kommentera hans byxor, hur hemska såg inte dem ut? Värsta gubbbyxan :P.. Domarna verkar inte heller övertygade.. Va tycker ni?
Poäng: 11p

Par 6: Gudrun Schyman - Björn
Hade inga förhoppningar alls på Gudrun fast hon överraska mig ordentligt, hon är inte helt kass.. Domarna verkar tycka hon är bra med?! Hon är ingen favorit men hon är ju klart bättre än många.. Idag tycker jag hon håller för lågt tempo för jive, hon hänger inte riktigt med i svängarna.. Hon roar men det håller inte riktigt idag för min del..
Poäng: 20p

Par 7: Stefan Sauk - Malin
Sauk kör på sin "sexiga" look *Haha* och sina snuskiga moves.. Det går ju iaf hem hos Tony, jag har inte riktigt bestämt mig för om han är + eller - i min bokföring :P..  Men trots allt så tycker jag han är väldigt duktig på att dansa... Haha David´s kommentarer är så härliga med - Döds jucket!
Domarna verkar gilla Sauks dans iaf, han lär säkert komma en bit! :D
Poäng: 23p

Par 8: Elin Kling- Daniel
Elin har blivit min favorit förmodligen för att jag följer hennes blogg och då har man sett henne på andra sätt.. Jg tycker dock inte hon förtjänar all skit hon får från domarna.. Idag tyckte jag Elin glänste som tusan och gud va duktig hon var, bra tempo hade hon med.. Hon måste försöka våga ta för sig mer hon är lite försiktig stund tals av gångerna men woohoo kämpa!! Domarna verka vara mer på hennes sida idag, kanon Elin!
Poäng: 22p

Par 9: Willy Björkman - Charlotte
Haha Willy va ska man säga om honom egentligen, har är en härlig lite figur.. Underhållning på HÖÖÖÖG nivå, han är faktiskt duktig med.. Rabih har ingen chans mot Willy,underhållande mässigt, rörligheten ja god knows what.. Gooo Willy!! Domarna underhålls ju oxå, självklart så är det kankse inte direkt tekniken som sitter där men det funkar ju lika bra ändå..
Poäng: 9p

Par 10: Agneta Sjödin - Tobias
Agneta är en favorit självklart, hon är hur imponerande som helst.. Gillade även henne look idag, hur vacker som helst.. Dansmässigt tyckte jag hon höll bra tempo idag, domarna gillade det inte riktigt lika mycket (tråkigt nog).. Men jag är säker på att hon INTE kommer åka ut.. Heja Heja Agneta!!
Poäng: 24p

Par 11: Mattias Andreasson - Cecilia
Mattias tillhör favoritskalan och jag tycker han är helgrym, Cecilia är grym med.. Jag tycker dem är riktigt bra  tsm och Mattias är väldigt bra på att dansa för att bara vara 3:e veckan.. Domarna gillade ju verkligen deras dans, dem lär gå långt.. Yeeeah!!
Poäng: 33p

Mycke bra dansande idag, dem flesta är duktiga men inte alla som håller måttet..
Mina Topp 3:
Mattias Andreasson
Claudia Gallo
Agneta Sjödin

Dem tre som för min del kan ligga i botten idag låg osså i botten, Rabih håller inte för mig, inte heller Birro.. Willy ligger tyvärr med där då han teknikmässigt inte hänger med.. Trots allt är det en tävling då de bästa dansarna ska vinna.. Men vi får se vem som åker helt enkelt..
Vem är er favorit? Och vem kan få åka?

// Hannah

 


Summan av kardemumman:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback