Fix inför partaj..

Gäller att börja i tid :P Hehe iaf här när hela familjen ska iväg på något.. Om man inte hoppar in i duschen i tid lär man inte hinna med det alls :P..

Ska hem till Rebecka på födelsedagsfest ikväll, kan bli skoj.. Och då har man det gamla vanliga problemet, hur ska man ha håret? hur ska jag sminka mig? vad ska jag ha på mig? Haha ja det är alltid precis lika svårt..
Men jag tror mitt hår får vara krullet för rakt blir så knasigt nu när det snöar en massa ut :)..


Rakt eller krullet, var typ det som var frågan.. Hur brukar ni ha håret?

Luggen rak och nere eller krullig och uppsatt? Hehe


// Hannah

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Exakt ;)!

2010-01-30 @ 19:22:18
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Postat av: Neha

Japp det är jag som har både designat och sytt, tack:D



Allt bra?=)

2010-01-30 @ 19:43:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback