Doktor, Doktor...

Give me the news :P Hahah det är introt på nån doktor serie på tv 4+ som mamma brukar se :P
Hur är läget med alla idag? Jag mår hyffsatt, var hos doktorn för en stund sen och tog lite prover osv.. Har inte mått alls bra dem senaste två veckorna men de va tydligen bara nån bakterie? Tänkte ta två flugor på en smäll så jag kollade även om jag va allergisk mot något då jag ofta får så ont i magen när jag äter vissa saker, så de får jag svar på i slutet av januari :)..

Jaha ja, vi har blivit sjukt dåliga på bloggningen igen.. Martina jobbar sent och jag känner inte mig alls motiverad men vi kör på så gott de går :P
SKa snart se The Hills sen blir de Biggest Loser..
Va hittar ni på ikväll??

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

Sv, hehe va kul!

ja jag tror också det är så faktikst, jätte fin blogg du har btw! :)

2010-01-14 @ 23:21:54
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback