Dagens träning..

Berättade ju innan nyår att den 1:e skulle jag och Martina köra ännu mer träning och verkligen fokusera, jag kan ju bara stå för vad jag själv gör och för mig går det faktiskt bra.. Konstigt nog så har jag varit ute på en jäkla massa powerwalks fast att det är något av det värsta jag vet men det börjar trots allt bli ganska givande och det ger nån slag ro i kroppen att bara få gå och lyssna på hur luften viner?! Hahaha eller kankse inte, trevligast är det ju att gå MED någon men det går bra ensam med.. Jag har även varit ute på en massa cykelturer? haha Förstår inte var detta intresse kommit ifrån men så länge det funkar är det ju toppen.. Ska försöka komma igång med mina gamla träningsformer igen, springning, aerobics, styrketräning osv men får ta dte som det kommer helt enkelt :)

Nu blir det tv för min del!
Hur går det för er med träningen?
// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback