Osså blev vi fler igen..

Under ca 2.5 månads tid har vår familj varit uppdelad på två.. Mamma, Pappa, Lillsyrran och jag har bott hemma i huset.. Martina fick in äldsta syster och mitten systern i sin lägenhet.. Det har faktiskt funkat bra här hemma med den uppdelningen, det har varit lugnt och inte en massa bråk.. Ikväll fick jag agera medlare hemma hos Martina då det blev storbråk och det sluta med att ena syrran skulle flytta tillbaka hem igen (i-lands problem).. Nu är hon iaf hemma och har entrat sitt rum så nu får vi väll se hur familjesituationen ter sig att bli i framtiden.. Värre? eller bättre? Det är en stor gåta..

Jag försöker bara sätta mig in i min bubbla och stå för va jag själv gör och borde göra.. Man kan inte ändra på någon annan än sig själv, det är tyvärr inte enklare än så :)

Finns där nån föräldrar som är inne och läser vår blogg?
Hur känner ni när barnen bråkar en massa, hur agerar ni? Löser problemen sig eller kvittar det vad ni säger?
Kan ni sätta er in i barnens situation?
Så många frågor men tyvärr kan jag ju bara svara utifrån mig själv..

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Svårt det där..

Hoppas det löser sig!



Tack!

Ja, det är ju inte många tjejer som kör hoj..

Får hoppas att det finns fler som bli intresserade! =)



Är du intresserad?

hehe..



Hoppas allt är fint med dig annars!

Kramar

2010-02-04 @ 22:56:51
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback