Gratis är GOTT!!

Hehe jag brukar alltid säga till syrran att Gratis är gott eller att gratis smakar bäst :P.. Hehe när jag var i affären för en stund sen med lillasyster så fanns där massa små tuggummi påsar man kunde ta gratis, så där plocka vi på oss mängder :D.. Kom då på att gratis smakar faktiskt allra bäst, tycker inte ni det?

Nu är jag så trött att jag vill gå upp och lägga mig en stund, men lär väll inte kunna somna såhär många timmar innan läggdags.. Hoppas på att nån kommer och underhåller mig på msn!!

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Jo tack hela helgen har varit kanon mysig!

Hoppas din också har varit det!

2010-03-01 @ 10:01:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback