4:e December!!

Hur är det med allihopa? ♥
Med mig och Martina är det bara bra, jobbar o sliter varenda dag :) hehe..
Det var så längesen jag var inne på vår blogg att jag hde glömt vad vårat lösenord var :P hehe.. De om nått fick mig att inse att vi kanske börja skärpa oss ordentligt, vi prata för ett tag sen om att vi skulle sätta igång och blogga igen, men vi får inte ändan ur vagnen :D

Jag har riktigt svårt för att fatta att det verkligen är vinter och vi har hur mycke snö som helst.. I fredags när jag gick till jobb var det - 9 grader.. Brrr :O...
Hur är vädret hos er? Mycket snö och minusgrader? :)

Nä nu ska jag fortsätta se "Dagissnuten", hoppar den planerade utgången ikväll för jag pallar helt enkelt inte :)
Vad ska ni hitta på?

// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback