Uppe med tuppen...

God morgon!!

Sitter och kollar på Vakna med the voice där dem just nu pratar om vulkanaskan som spritt sig runt.. Varje gång det dras upp så tänker jag på att Petra sitter fast nere i Turkiet och tydligen så gillade hon inte läget nu mer, förstår att hon är orolig och ängslig men hon får helt enkelt rycka upp sig och ta det som det kommer.. Men jag hoppas det löser sig snart och hon kommer hem :)

Ja idag ska jag iaf iväg till Anderslöv vid middagstid typ elva halv tolv.. Sen jobbar jag hela eftermiddag kommer hem vid fem halv sex typ så lär väll inte uppdatera sen under dagen :)
Känns spännande att komma till nya ställen ibland, träffa nytt folk och det ger en så mycket.. Men samtidigt tröttnar man på att man får sånt långt bort så igårkväll skickade jag iväg mailet till "chefen" så hoppas hon ändrar min profil på sidan till bara centrum :)

Hur och vad jobbar ni med/som??
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback