Gudomliga sol..

Åååh vilket härligt väder.. Vaknade ganska tidigt imorse och då gick jag driekt ut på en 45 minuters promenad med hunden, solen sken och för första gången på väldigt länge så kändes vädret otroligt härligt och jag ska göra allt för att detta ska bli en toppen dag..

Sen blev det aerobics även det gick kanon, skönt och komma igång och inte köra bara en dag och sen sluta utan fortsätta köra på fast det tar emot..
Nu sitter jag och kollar på Våra bästa år och efter det blir det crosstrainern tror jag sen duschen och sen ska jag ut i det fina vädret :)

Vad gör ni idag??
// Hannah


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hihi okey tack för hjälpen, klockorna finns på ur och penn :D

2010-04-07 @ 11:41:11
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Postat av: Amanda

Sv. Ok vad roligt! :) Jag hade ingen halsfluss men en kraftig förkylning och det kan man lugnt säga.. Har jätteont!

2010-04-07 @ 12:58:10
URL: http://amnnda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback