Fik med Jenzan..

Gokväll!!
Åååh vad underbart väder vi har, kan tänka mig att både jag och Martina är mycket gladare när solen och det varma vädret kommer fram vi fick dessutom nån "energidrink" i affären för ett tag sen så man skulle bli mycket piggare osv.. :P Haha..

Jenzan kom hem från Tyskland imorse så efter lunch nån gång kom hon hit på fika och vi hade ett ganska intressant samtal :P Hon har såå många frågor och tankar och ibland förbluffar det mig att hon ställer dessa frågor till MIG, till MIG av alla oss systrar av alla människor.. För det första är jag nästan 7 år yngre än henne och många människor ser mig oftast som den där skojiga typen den som skämtar och livar upp folk, den som försöker få andra att le och må bättre.. Så det känns alltid speciellt när någon kommer till en för andra saker, för jag ser mig själv som en väldigt intelligent och djup människa men det är inte ofta jag låter andra ta del av den sidan..
Jag är iaf glad att hon ville ha mina råd, jag ser verkligen upp till henne och hon är en underbar människa..

Nä nu ska jag glo färdigt på Dating in the dark..
Vad gör ni för nått?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback