Even the best fall down some times!!

Åååh vilken härlig morgon :)
Jag vaknade upp lite över 8 imorse, tog en snabb dusch och sen tog jag mig direkt ut i trädgården :)
Har sopat, plockat upp, ja helt enkelt fixat och donat i trädgården, nu när värmen kommer med full fart känns det som att det är dax att få iordning trädgården och dte har den inte varit på HELA höst/vinter halvåret :D

Men duktiga som Martina, FRida och jag är så röjde vi upp i uterummet igår så där kan man nu komma in, gräset blev klippt och ställena där blommor och så står blev fixat :)

Ikväll är det grillning som står på schemat och vi blir ganska många, kanske för att vi är så jäkla många redan i vår familj men.. Jönssonligan kommer förbi och Victor även den berömde Polly hahah :D (Polly doesn´t want a cracker she want´s to flyyyy!) Haha internt skämt :P

Nä nu ska jag äta klart min frukost sen ska jag städa inomhus :) wiiie!!
Hur ser era helgplaner ut??
// Hannah





Kommentarer
Postat av: Amanda

Trevlig helg!

2010-04-24 @ 13:31:06
URL: http://amnnda.blogg.se/


Postat av: jan

Vill bara tacka dig så är offentligt, det var jjättefint och jag älskar att bli överraskad med sånt här. TACK !!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 16:42:27
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback