Dax att rensa..

Nu börjar en ny årstid och jag känner att det är dax för mig att först och främst städa mitt rum, kasta allt skit jag inte använder som bara tar en massa plats.. Men även bland skorna jag trodde att jag inte hade mer än typ 2-3 par skor men det är ju betydligt många fler par, fast jag kommer ändå inte upp i Martinas antal för hon hade kunnat ha en egen skoaffär..

Jag letade iaf reda på mina favoriter, jag gillar ballerinor och låga tygskor och äger endast ett par med en pyttepytte klack..  Hahah

Vad gillar ni för skor??

// Hannah




Kommentarer
Postat av: jan

Den näst längst ut till höger som du visa mig gillar jag bäst, men som du vet måste jag h skor med lite svikt. Har du funderat på mina bilder honey ???

2010-04-26 @ 23:13:19
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback