VMA under söndags natten..

Gomorron :) Hur är läget idag? Såg ni på VMA inatt?
Jag såg faktiskt lite grann men jag somnade sen, oturligt nog för precis efter så hände det tydligen en massa skit med Kanye West inblandad.. Usch va pinsamt för både hans egen skull och för alla tittare men hemkst att behöva stå där som Taylor swift och bli dissad inför så många människor.. Usch va dålig stil av Kanye West, nu sjönk han som f*n i mina ögon!! Ni kan ju kolla här under om ni missade det..



Men där fanns ju självklart en massa höjdpunkter med, detta senaste året har jag fått upp ögon ordentligt för Twilight hetingarna och även dem befanns sig på vma.. Så vem gillar vi mest då?
Taylor eller Robert?? :)



 Sen hade vi Lady Gaga, what´s up with her outfit?
Såg förfärlig ut tyckte jag, men det kanske lockade någon?
Däremot så tyckte jag Taylor Swift var gudomlig i sin silverglittriga klänning :)

'
Och sen till en tjej som jag gillar starkt, hon är otroligt unik och kör sin egna stil.. Självklart menar jag Pink hon är fantastisk :) Och bredvid Kanye West som hade förtjänat att sätta sig på en påse hundskit under galan. Haha hittade ingen bild på han där han var utan den där ormkvinnan :S(?).


Nä det får vara nog här, men det va ju en riktigt härlig gala och om man inte njöt fullt ut med musiken så fanns där ju en jäkla massa ögongodis :)

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Walentin

det finns muskler i rumpan ja ;P

2009-09-14 @ 13:29:13
URL: http://walentin.blogg.se/


Postat av: Walentin

vem är den snygga tjejen som är programledare? :P

2009-09-14 @ 13:31:13
URL: http://walentin.blogg.se/


Postat av: Anonym

ta de lugnt:D sjdå?

2009-09-14 @ 14:51:17
URL: http://deity.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback