Läser

Sitter här i soffan, skriver på msn och läser under tiden i en bok till skolan. Ska ha skrivit ett arbete tills på söndag. Förstod inte riktigt förrens för en stund sen och nu känner jag hopp igen.

Jag gick i skolan för 1,5 år sedan och på den tiden jag har jobbat har jag kommit ur gängerna. Jag har inte längre motivationen att sätt amig ner och plugga. Kan ju bero på att jag jobbar heltid samtidigt. Är det någon av er som pluggar som kan ge mig några tips? Skulle verkligen behöva lite motivation.


Syster Jenny, Polly och jag på min föedelsedag. Snart är det tid igen.

Hela gänget samlat, längtar tills nästa gång!

När vi träffas lbir det alltid massa med foto. I alla möjliga poser. Här i min säng, uppmärksamma min panda som Christian håller i.

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback