Yoga...

Japp det är vad jag har sysslat med den senaste timmen, det är ganska härligt faktiskt fast mååånga konstiga positioner som är för dem smidiga :P hehe.. Meen det är ju bara till att göra sitt bästa så löser det mesta sig, det är ganska härligt och bara få ta det lugnt vilket man verkligen gör på yogan.. Yoga frigör omedvetna blockeringar och begränsningar i psyket vilket för dig närmare din kärna :).. Måste medge att jag höll på att dö av skratt när jag såg dessa 5 övningar som ska få dig lugn.. Skulle sätta några millar på att jag inte hade kunnat göra ens hälften av dem :S  Kolla här!

Någon som brukar köra yoga`?

Idag har jag även hunnit med lite städning, behövs emellanåt speciellt här hemma eftersom det ser ut som ett bombnedslag varenda dag :P.. Men nu ska jag lyssna lite på musik och kolla runt på facebook..

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Hej! Det är olika från silvershampoo till silvershampoo hur länge man ska ha i det. Men de flesta ska sitta i 2-3 minuter. Det silvershampoot jag har ska bara sitta i i någon sekund, inte längre för då är det lätt att håret blir glå/grått. Kram :)

2009-10-06 @ 19:25:51
URL: http://barbienadja.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback