Upp o Hoppa

Godmorgon alla läsare!

Nu har jag stigit upp vilket inte var det lättaste. Klockan ringde i 15 minuter och pappa ringde till mig 4 gånger innan jag hörde att det var aktivitet runt mig. Jag är verklien rent slut om kvällarna så jag behöver nog lägga mig riktigt tidigt ikväll. SKa dessutom öppna imorgon så får väll passa på.

Ska ni hitta på nått kul idag? Jag slutar relativt tidigt så jag ska försöka göra något roligt, det brukar sluta med att jag somnar hemma hos mina föräldrar eller i min soffa hemma. Det ska absolut inte hända i eftermiddag. Nä jag ska iväg och träna en sväng tänkte jag.

Ni får ha en trevlig dag så hörs vi senare!
//Martina

Kommentarer
Postat av: Hida

Nä, det är inte så lätt att ta sig ur sängen ;D

2009-10-01 @ 16:55:59
URL: http://hiildas.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback