Här har det varit rätt dött..

den senaste tiden men det verkar som att ingen har saknat oss. Som Hannah skrev så drabades vi av Vinterkräksjukan i helgen. Mamma var dålig i fredagsnär jag kom hem till dom. Jag hatar verkligen kräk tål inte det så jag flydde fältet fortare än kvikt. Var hemma i min lgh hela helgen ensam. Lördagskvällen spenderade jag med Jenny M på en Halloween fest det var trevligt. När jag vaknade på söndagen var jag så dålig så det knappt var sant. Värre blev det ju längre dagen gick. Jag var nära på att ge upp så dåligt som jag mådde. Värst var det när jag kräkte. Hannah kräkte flera gånger men jag skonades med en gång men det var desto värre på andra hållet. 

Tänkte dela med mig av en underbar låt som jag älskar så det är bara att lyssna.


//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback