Grattis Martina..

Vi gratulerar, Vi gratulerar, Vi gratulerar våran Martina idag
Med blommor och blad, vi firar hennes dag
Ja vi gratulerar våran Martina idag..

Hurra Hurra Hurra

Idag fyller då som sagt Martina 24 år :) Var precis hemms hos henne och lämnade min present, och hjälpte henne med deserterna(?) som hon ska ha ikväll på fin fest.. Hon får tydligen inte tillräckligt med hjälp av Jenny så hon vill att jag kommer dit lite tidigare *suck*.. Sa till Jenny igårkväll att - Imorron så kommer jag inte hjälpa Martina alls, jag vill komma dit som gäst..
Men det kunde jag ju helt glömma, hehe.. Aja det fixar sig alltid på nått sätt..

Va ska ni hitta på idag då?
// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback