Fika eller äta ute..

Godmorgon gott folk!
Gårdagen blev inte direkt som jag hade planerat/hoppats på.
Sa ju att jag skulle gå ut men det gjorde jag aldrig för jag satt och
jäspade för mycket. Tänkte jag kunde sitta framför datorn istället.
Gissa om den la av så jag inte ens kunde göra det. Suck!
Det får bli nästa helg istället. Ska ut med jobb då dessutom.

Dagen ser inte så ljus ut, när jag vaknade så var det regn. Hannah
hade skrivit att dom åt bullar ute i solen, inget jag fick uppleva.
Vad händer för er del idag? Ska ni hitta på nått kul?
Jag ville att vi skulle åka in till malmö o fika eller äta ute men vi får
väll se om det blir något av det.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback