Utgång it is....

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar bänkad i deras kök framför datorn. Hannah ligger och sover med värsta huvudvärken *Stackars henne*. Dom andra syskonen plus kusin sitter ute i uterummet och spelar kort. Föräldrarna sitter bänkade framför tv:n som vanligt. Jag tänkte att jag skulle gå ut och spela lite kort med dom innan jag ska fixa mig för ikväll tänkte jag gå ut och skaka rumpan riktigt. Det får dock bli ensam men *what tha heck*. Vägrar sitta hemma idag också.

Vad ska ni hitta på för kul?

//Martina

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!

Vilken fin blogg ni har!

Coola bilder!

//Emsan

2009-05-24 @ 19:38:11
URL: http://lawabiding.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback